onsdag den 11. december 2013

Vores Køkken..

Vores køkken er efterhånden ved at være 5 år gammelt. Uhh hvor tiden går stærkt. Men syntes nu stadig jeg er glad for vores køkken, selvfølgelig kunne det da være mega fedt at lave om, meeeennnn kan nu nok godt vente lidt endnu.. ;)

Jeg elsker at finde på billige, men funktionelle løsninger og går ikke så meget op i hvor tingene kommer fra. Vores køkken er et Kvikkøkken som vi bestilte da vi renoverede huset. 
Min mand har lavet en rigtig fin afslutning i det ene hjørne, hvor der ikke var plads til et skab, ved at lave en reol, til ALLE mine Kogebøger, sagde han. Men nu har jeg utallige kogebøger af den ene eller den anden slags så de kunne ikke være der. 

Vores emhætte elsker jeg. Den er købt i Ikea og er med kulfiltre. på den måde slipper man for at skulle trække rør mm. Nogen mener de ikke er ligeså effektive som aftræks emhætter men jeg har ikke oplevet at den ikke har kunne suge det den skulle. Og så fungerer den som lampe også, som jeg ELSKER. 

Ud over det har jeg mine elskede Kitchen Aid køkkenmaskiner, indkøbt i USA i maj og er i henholdsvis pink og rød, selvfølgelig!!!:)

Til opvaskesæbe, universalrengøring, karklud, opvaskebørste med mere har vi et ophæng ved siden af vasken, til ingen penge fra Ikea.. Så er vi fri for at have alt muligt stående på bordet. 

Både vores rosendahl opbevaringsglas og vores væg ved kogeøen, har vi piftet op med nogen wallstickers. Det er super nemt og når man ikke gider at have det mere kan man blæse det af, med en hårtørre.

Lige lidt billeder af vores køkken til inspiration:) 









0 kommentarer:

Send en kommentar