tirsdag den 3. december 2013

Man har vel lov at drømme :)

Jeg elsker mit hjem og elsker alt det vi selv har lavet ved det, men man har vel lov at drømme om at lave lidt nye ting. :) 

Efter have været fast seer på:"Nybyggerne" på TV2, har jeg fået en masse ideer.. Min mand er vist lidt træt af mig.. Og indrømmet, jeg er nok mere end almindelig stædig til tider.. Men jeg får som regel min vilje. 

Som jeg tidligere har nævnt, så har vi vores egen private børnepasning, hvor vi passer 10 børn i alderen 0-6 år. og vi elsker det! Men det tager jo lidt på inventaret og ikke mindst gulvene. Og derfor ville det jo være super lækkert med epoxy gulve som Anne og Simon har fået lavet i deres hus. (som i sikkert har gættet, er jeg stor fan af Anne og Simon. De minder nemlig meget om os herhjemme ;)). Vil nok indrømme at den gule farve er mega fed, men lidt for skrap til mig, ville nok vælge noget mere neutralt.. :) 

                                                                   
 
(kilde: https://www.facebook.com/anneogsimon.)

Hvor fedt ville det lige være at have, når man har så mange unger til dagligt. Forresten er højstolen da også bare mega fed. 

Den kan man finde hos IKEA, lige her.

Man kan købe de super fede plakater, som Simon har designet, ved at kontakte Anne og Simon på Facebook. Jeg skal klart have et sæt når julen er overstået. :)

Kærligst Chatarina

0 kommentarer:

Send en kommentar