tirsdag den 10. december 2013

Ophængt mor, med fantastiske unger.

Godaften til alle :) 


Først nu har jeg smidt mig i sofaen efter at have været oppe siden kl. 5.30.
Min dag har set sådanne ud:

5.30: bliver vækket af uret.
5.50: ankommer til træningscenteret.
7.00: færdig med 3 km på løbebånd, hulahoppet, mave bøjninger og rygtræning. 
7.30- 8.50: tage imod alle vores dejlige unger.
8.50: få alle 9 børn i tøjet.
9.16 : alle er klar til afgang. Kun 5 min forsinket. 
9.30-12: julehygge i kingosminde med andre dagplejere og mødre. 
12.30-12.45: frokost. 
13-14: oprydning og rengøring i køkkenet. Har rykket lidt rundt og gjort pænt.
14-15: aflevere vores dejlige unger.
15.05: hente vores store piger. 
15.30: handle gran og rødbeder Til klassens julefest. 
16.15: møde på skolen for at pynte op til fest. 
17-19.30: julefest. Sad sammen med dejlige forældre:) 
19.35-20.30: julekalender med ungerne. 
20.40: putte ungerne. 
20.45-21. : oprydning til i morgen.
21: har indfundet min sofa med clementiner og et tæppe.

What a Day.!! Pg til trods for sådanne lange dage, som alt i mens programmet også har budt på mange udfordringer, med piger der ikke kunne finde deres kalender gaver de havde taget med i skole og en treårig der var sulten imens jeg ryddede op og blev ved med at snakke om chokolade og stressen i at nå dwt hele, ja så sidder jeg her under mit tæppe og syntes jeg har haft en fantastisk dag. Og endda også et ønske om at få et barn mere. Bare et lille et. ;)

Jeg elsker at være mor også selvom der er dage hvor jeg næsten ikke har tid til er toilet besøg eller 5 min til mig selv. 

Kærligst CHatarina. 
Lige et lille billede af tøserne til julefesten. 

0 kommentarer:

Send en kommentar