onsdag den 4. december 2013

Test af The Konjac sponge.

Igår var vi ude og handle julegaver, og skulle lige klare lidt ærinder på apoteket også. Der faldt jeg over det der hedder: "The Konjac Sponge". en mærkelig svamp der er pakket vådt. Kan godt være, at jeg er langsom, men jeg havde ikke set dem før og gik straks igang med at læse om dem. 

Min kære husbond har altid haft problemhud og vi har prøvet stort set alt hvad der kan prøves. Og det har ikke givet nogen særlige resultater. Vi har lige haft prøvet den sorte maske fra Jorgbe. Heller ikke noget held. 

I folderen om den mærkelige svamp, var der et billede af en pige med super uren hud og efter blot fem dage var hun blevet rigtig pæn. Jeg ved godt, at man skal tage de ting med visse forbehold, men det så godt ud og krævede ikke ret meget. Den kostede så 104kr, men i forhold til alt det andet vi har prøvet er det ikke dyrt. 

Svampen har nu været taget i brug i går aftes og idag. Jeg syntes det virker super lækkert, den dufter frisk og den er 100% naturlig og miljø venlig. 

De kan også fås til kroppen, så hvis det virker på min mand så skal jeg klart have en til kroppen, for at se om den kan få bugt med min eksem. 

Man kan sørme også få den til babyer og børn, som heller ikke indeholder noget skadeligt. jeg har overvejet at købe en til mine unger, for at skåne deres sarte hud. 

Men nu vil vi teste den af herinde og så får i en anmeldelse på mandag. 

                                                                             



Kærligst Chatarina

0 kommentarer:

Send en kommentar