tirsdag den 3. december 2013

Argh....!!!

Ja, jeg er som så mange andre også meldt til diverse sider med tilbud i stor stil. Syntes der er mange gode ting og vi har haft købt en del tilbud. 

MEN nogen gange er det til at give en grå hår når det ikke virker.! 
Mit temperament holder bare ikke til fejl! 
Lige pt, sidder jeg med et fint værdibevis, til 5 foto kalendere til den nette sum af 149kr plus porto. Det er dog på en engelsk hjemmeside, hvilket ikke gør det nemmere at få til at fungere. ARGH!!!!!

Kalenderen er lavet og jeg er klar til at bestille, men min rabatkode virker ikke... ! 
Hvis i kan forestille jer en arrig bulldog, der samtidig er rødglødende af raseri, så er det mig.. Det er et kønt syn.. ;)

Nåh men, det skulle gerne lykkes så vi kan bruge dem til julegaver. HMM! 

Ellers, skal vi ud og købe nogen julegaver idag. Det er nu super hyggeligt at købe gaver. Vores store problem er, at vi ikke aner hvad vi skal give pigerne. de ønsker sig en Ipad, men det syntes vi måske er lige i overkanten.. Det er bare svært når de bliver så store. 
Valdemar skal have en innotab vi fik på tilbud, og den bliver helt sikkert et hit. Og jaaaaa, så mangler vi bare resten af gaverne.  

Nåh det var lige lidt fra mig.. 


Kærligst Chatarina

0 kommentarer:

Send en kommentar