lørdag den 30. november 2013

Så kommer de berygtede billeder fra lagersalget plus lidt mere.

Godaften til alle. 

Her kommer der lidt billeder fra Juletræsfesten igår. Det var super hyggeligt, og der var rigtig mange fine aktiviteter. Valdemar som ellers er lidt forbeholden over for andre, syntes at julemanden var så fantastisk, så han både tegnede to tegninger til ham, plus at han gav ham en kæmpe krammer da han skulle gå. :)





Og så var jeg jo til det mest fantastiske lagersalg igår også. Det kan virkelig anbefales. Jeg var også lige forbi i dag og selv idag, var der super mange vare. Jeg fik lige høstet et par kjoler mere til tøserne. 





I dag nåede jeg også lige forbi lagersalg hos The Fairytale Company. Fantastisk sted og fantastiske mennesker der har det. Vi var de eneste der var der og vi fik bare den bedste service. Jeg købte en masse, masse ting til ingen penge. De har normalt en webshop. Den finder i Her.
De har alt med disney ting. dog kan junior sengesæt være svære at finde i junior størrelsen. 
Jeg fik handlet nisse gaver til ungerne, og julegaver til nogen af dagpleje ungerne:) 
Her er høsten.. 



fik også Lego Friends sengetøj til den nette sum af 125 kr sættet og fik et sæt bestående af sengetøj, pude og håndklæde for 260kr. Men det skulle til mormor og morfar så fik ikke taget villeder af det.

Er meget godt tilfreds med weekends høst. 
Sov rigtig godt. 

Kærligst Chatarina


0 kommentarer:

Send en kommentar