fredag den 29. november 2013

Weekend, lagersalg og tilbud.

Så er det sørme blevet fredag igen. 2 dage til 1. december. 

Jeg er så klar til en fantastisk måned. 

Vores weekend kommer til at være godt booket op. Idag skal Victoria og Emma-sophie have hver deres kammerat på overnattende besøg. Inden da, skal alle tre unger til juletræsfest på morfars arbejde. Det plejer at være rigtig hyggeligt, med jule mand og æbleskiver med mere.

I aften får vi også gode venner på besøg og jeg skal baby nusse.. (JEG GLÆDER MIG!) lidt skruk skal man jo være. 

Og så ville jeg meget gerne lige nå forbi Noa Noas lagersalg i eftermiddag også. Det skulle eftersigende være super godt. I kan finde adressen her.

I morgen står den på fødselsdag hos mormor og morfar. Og søndag står i julens tegn. Pakkekalender, julekalder, julekalender i tv, juletræsfest i byen og ja ren familie idyl. 

Pompdelux kører fra idag 40% på udvalgte styles. blandet andet deres fantastiske kjole Fairbanks dress nu til 149kr. Find den her.

Eller besøg deres hjemmeside og find alt deres fantastiske tøj.. Mine tøser har næsten en af hver ;) Hjemmesiden er lige her.

Rigtig god weekend til jer alle. 

Kærligst Chatarina

0 kommentarer:

Send en kommentar