onsdag den 27. november 2013

Mit andet indlæg....

Så må jeg hellere komme igang med at skrive lidt mere herinde. 

Vi har siden jeg oprettede mit første indlæg haft fødselsdag for vores tvillinge-tøser, for både familie og deres klassekammerater.
For engang skyld prøvede jeg at holde det på et niveau, hvor jeg kunne følge med og ikke blev for stresset. Pigerne havde nogen gode dage. Heldigvis.. :) 

Temaet til fødselsdagen var Dora the Explorer. Vi have ting med hjem fra vores fantastiske tur til USA, sidste maj. Så der var pynt med dora, dora kager, dora slikposer, dora ringe og ja alt hvad der nærmest kunne være. 
Men 15 tøser på 7 år kan være en udfordring. Heldigvis legede de heldigvis usædvanlig godt sammen. 
Og så er det jo fantastisk at holde fødselsdag. 



                                                                            
 

                                                                           
 


0 kommentarer:

Send en kommentar