fredag den 29. november 2013

Update på lagersalg og dagen idag.. Føler mig lidt som super mor idag;)

Så har jeg smidt mig i sofaen og kan høre de 4 store unger ligge og snakke. Selvom det er sent er det nu meget hyggeligt:)

Jeg føler mig lidt som super mor idag, selvom jeg godt ved at jeg ikke gør det alene. Uden min fantastiske mand og familie ville jeg ikke være noget værd.

Vores juletræsfest var såååååå hyggelig. Ungerne fik lavet dekorationer, tegnet, spist æbleskiver og mødt julemanden. Julemanden havde godte poser med så der var dømt glæde.

Og sørme om jeg ikke nåede lagersalget hos Noa Noa, sammen med en veninde i eftermiddags også? :) det er absolut ikke sidste gang jeg er der. Hold op hvor var der meget. Både til børn og voksne.
Jeg fik klaret nogle gaver og lidt til mig selv og en del til pigerne.
Jeg har købt ting for ca 5500kr og kom af med 800kr. Det er hvad jeg kalder lagersalg! Jubiiiiiii.

Og så en hyggelig aften med baby nus og skønne mennesker.

Lige nu sidder jeg og føler mig rigtig heldig og total overskudsagtig selvom jeg har 5 børn i huset.

Jeg elsker mit liv.

Kærligst Chatarina

Ps billeder følger i morgen.

0 kommentarer:

Send en kommentar