tirsdag den 4. marts 2014

Vores køkken..

Ja så kommer endnu et blog indlæg til at handle om vores køkken. 
Da vi byggede om var det jo hele huset på engang hvilket gjorde at vi valgte hvidt til alt, da der ikke var mulighed og energi til at koncentreres om alle små tingene, så nu er vi ved at nå dertil vi faktisk er ved at finde ud af hvad vi gerne vil have.. Og ja, det er jo KUN godt og vel 4 år siden vi flyttede hjem i huset igen. 
Planen var egentlig at vi skulle have noget apet op under skabene i køkkenet, men vi kunne ikke helt se det for os, så igår da vi fik fri 16.15 pakkede vi ungerne og susede til Hillerød for at studere fliser. Bauhaus havde ikke nogle, som var det det skulle være. Videre i Silvan og dem vi havde i tankerne var bare mega øv! Men så lå denne meget farverige flise og var på tilbud. 




Det er som sådan egentlig nok mig der har sagt vi skulle have nogen farver ind i huset, men da jeg så denne flise, blev jeg sgu en anelse i tvivl.. 
Kasper var dog ikke i tvivl og inden længe havde vi købt fliser, lim og grej. Så afsted i Rema og handle mad ind og købe bleer og så hjem og lave mad. 
Mens jeg lavede et festmåltid, bestående af pasta og kødsovs, gjorde Kasper klar til at sætte fliser op. 
Efter af have ordnet unger og puttet dem ned, smækkede kasper lige alle fliserne op og da kl. var 22 satte han sig i sofaen og tog en tår at drikke. Thats MY MAN! 
Må nok hellere krybe til korset og indrømme at jeg syntes han er dygtig. Og det gør mig så glad at han altid er med på mine vilde og crazy ideer om at lave om non stop. 
Han læser sikkert med her og vil bruge de næste mange dage på at fortælle hvor dygtig han er, men det må jeg jo så bare tage med. HIHI! 

Resultatet inden fugning blev det her og jeg syntes det er sååååå lækkert!








Kærligst Chatarina

0 kommentarer:

Send en kommentar