lørdag den 1. marts 2014

Den hyggeligste lørdag formiddag..

Idag har vores formiddag stået på en rigtig hyggelig en af slagsen. 
Det er dejligt når man har sådan en. En formiddag som egentlig har været yderst simpel og ikke det store arrangement og egentlig mest har handlet om at bruge penge. UPS! 
Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men jeg hyggede mig rigtig meget med nogen af de damer jeg beskæftiger mig med i det daglige, plus et par stykker mere som jeg ikke ser dagligt, men som har en plads i mit hjerte. 

Dagen stod på tøse hygge med pompdelux party, og tro det eller ej, der var faktisk 3!!!!!!!! fædre til stede også. Det er første gang det er sket, men det var da rigtig hyggeligt. 

Dorte som var konsulent, har været herude før og kom igen med denne kollektion, og hun er simpelthen så sød og god til hendes job. Hun presser ikke på og lader folk gå og kigge og er der med det samme når man skal have hjælp. Jeg kan klart finde hende. Hun kan findes her.

Jeg fik klaret meget af ungers sommertøj, og fik brugt mange penge, men kunne sagtens have købt et par ting mere.. hi hi! 

her kommer et par billeder af mine indkøb til tøserne. 




 




                                                                                                         





                                                                                                 

Og her er hvad der faldt af til Valdemar. 

                                                          

 

                                                       
 

Glæder mig super meget til det snart kommer ind af min dør. Ville dog ønske at jeg også fik en lille pige snart, for hvor var det bare super yndigt. Hold nu op. 


Fik den fineste blomst af en dejlig tøs fra min mødregruppe med Valdemar som jeg ikke har set længe. Tak søde!

Hav en dejlig lørdag alle sammen. 

Kærligst Chatarina.



0 kommentarer:

Send en kommentar