mandag den 17. marts 2014

Sygdom, Sygdom, Sygdom og fest.

Argh altså, jeg magter ikke mere sygdom. jeg har selv lagt af to omgange med ondt i halsen og feber. 
Nu er det Valdemars tur og ja HADER virkelig bare sygdom.

Nåh det var bare lige et surt opstød. 

Der er jo nogen som fylder 30år i år.. Hvem mon det er?!
Og vi holdt en fælles 30års fødselsdag sidste år så i år bliver bare en helt almindelig hyggelig fødselsdag. Jeg håber vejret er med os i år. Vil så gerne have et rigtig garden party i total sommer farver og sommer look. 
Jeg elsker at arrangere fester, og har idag lavet invitationer der skal deles ud. 
Min ide er garden party på vores store terrasse, med alt i gult. Pom Pom'er og Servietter og pynt. Sæbebobler til ungerne og Plastik mælkeflasker med smoothies i og jaaaaaaa.. Det kribler i mine fingre for at få det hele lavet klar.  

Så skal der bare lige laves en plan for maden og hvad der skal være i overraskelses poserne til ungerne.. 

Åhhh gid man kunne leve af at holde fest.! 

Kærligst Chatarina


0 kommentarer:

Send en kommentar